یخدون
یخدون

یخدون

معما برای باهوش ها


دوتا همسایه زناشون میمیرن میرن با دختر همدیگه ازدواج میکنن


این دوتا هرکدوم پسر بدنیا میارن

این دو پسر چه نسبتی باهم دارن؟

 

اگه حلش کنی آخر هوشی.......


+من خیلی به جواب نزدیک شده بودم

ولی خب به جواب درست نرسیدم

حلش کنید ببینیم شما چیکار میکنید

شب جوابشو میزارم

 

 میبینم که معما خوناش منتظر جواب هستن تا ذهنشون آزادبشه 

چقد حس باحالیه این آزاد شدن ذهن بعد از یه درگیری درست و حسابی

واما جواب:

فرض کنید اسم پسرا تقی و نقی باشه.بابای تقی؛بابای مامان نقی هم هست.

پس تقی و مامان نقی خواهر و برادرن.پس تقی دایی نقی میشه و نقی هم دایی تقی



نظرات 14 + ارسال نظر
گلنوش دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:37

هرکدوم میشه دایی اونیکی عایا؟

باریک به رییس باهوش خودمون
من بهت افتخار میکنم رییس
واین گل رو از طرف همه باهوش ها بهت تقدیم میکنم

p.t دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:57

خواهرزاده ی هم میشن؟
دایی هم میتونن بشن



مرسی که شرکت کردی معاون

p.t دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:06

آهااااااااااااا
جالب بود ممنون

بلی آهااااااااااااااااااااا
قابل شمارو نداشت
هرچند این نکته رو یادمون نره که با این چیزا نمیشه هوش سرشار مارو سنجید

ریحون شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:47

سلام
ازاونجایی که خیلی باهوشم متاسف شدم که دیر رسیدم!
بااین حدسام!
سلامممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟

تههههههه تغاریییییییییییییییییییییییی
سلاااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهت
چطوریایی؟
برمنکرش لحنت
واااااااااااااااای ریحان چیقده خوشگلی تو
خداییش سخت بود خب
بعدم همه قشنگیش به حدسای اشتباهو کری خوندنا بود
من خوبم تو خوبی؟
خوب راستکی؟
مرسی ریحان بهم سر زدی (بغل محکم)
کلی خوشحال شدم

ریحون چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:25

سلاممممممممممممممممممم
منم خوبممممممممممممم راستکیی
قربون شمااا خوشگلی از خودتونه
وظیفمه.ببخشید دیگه نیستم.درگیر درسام بدجور...
بااین بغل محکمه خیلی حال کردم(بغل محکممممم)

سلااااااااااااامممممممممم به روی ماهت
چقدر عالی که خوب راستکی ایشاا.. همیشه خوب راستکی باشی
ته تغاری
لطف شماست
درسته دلمون برات تنگ میشه ولی باریک... بزن تو گوش درسا
که تو افتخار مایی
خو دلم برات تنگ شده بود

هادی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 18:22

اونام می شن همسایه

کورش شنبه 23 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 07:57

سلام ازتون خواهش میکنم جواب درستش میخوام

رها سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 08:21

اون دو تا پسر ،هیچ نسبت خونی ندارن و میشن پسر همسایه

Farzad سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 11:04

هیچ نسبتی ندارن بهم

عبدالعزیز پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 14:03

دایی هم دیگه میشن

مجید سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 06:58

سلام
نمی شد دوتا اسم دیگه مثلا بزنی آخه تقی و نقی شد اسم
علی حسن جبار

Ha چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 22:07 http://faridrahmani204@gmail.com

ماشاالله همگی یک دست محکمی بزنید حالا شما بگید یک جمله یک نفس۳۶۳شتر

Romis یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 21:37 https://oxygen-o2.blogsky.com/1387/07/27/post-8/

Nazanin پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 17:18

خاله اگه دوتا زن با پسرای همدیگه ازدواج کنن و هرخانواده یه پسر بدنیا بیاره ،این پسرا چیه هم میشن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد