یخدون
یخدون

یخدون

پروردگارا...

پروردگارا

به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم

دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را می توانم تغییر دهم

بینشی ده تا تفاوت این دو را بدانم

مرا فهم ده تا متوقع نباشم

دنیاومردم آن مطابق میل

من رفتار کنند



نظرات 3 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:03

خدایا هرجور راحتی همون جور رفتار کن
یه وقت فکر نکنی من امتحان ندادم و از زیر امتحان در رفتم
هرچی یادم میاد روزگار بوده و امتحان زندگی
خدایا تو یه امتحان رد شدم تموم شد؛ رفت؛ دیگه نیست تا جبران کنم، امید دارم که بتونم تک ماده بزنم!
خدایا شکرت من هنوزم همونم همــــــــــــــــون
دستمو سفت بچسب تنها محرمم

سیما سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

ســـــــــــــــــلام حدیثم
ممنون
مناجات خوبی بود و صد البته بجا
مثل یه تلنگره برام
مرسسسسسسسسیییییییییی

سلاااااااااااااااااااااااااااااام سیما
خواهش دارم
خوشحالم تاثیر گذار بوده
فکر کنم از نوشته های دکتر شریعتیه چون مطمئن نبودم
ننوشتم سرچ کردم یکی آخرش نوشته بودجبران خلیل جبران
حاللا تهتوشو در میارم یه روز
اون بالا خوب خلوت کرده بودی با خدا
سیمت وصل بود یه دعاییم برا ما میکردی خو

گلنوش جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:40

الهی آمین
ممنون حدیث
چطوری حدیث ؟ چه خبرا ؟

الهی آمین
خواهش دارم گلنوش
خوبیم خداروشکر
خودت چطوری گلنوش
خبرا رو مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد