یخدون
یخدون

یخدون

4

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 http://manozendegi9.blogfa.com/

خیلی زیباست...

موافقم
حرفی ،اسمی چیزی نداشت براش بنویسی؟

30MA پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:42

زمانی برای نرفتن
ساعتی ایستادن
-------------------------
یه جمله جالب خونده بودم خیلی خوشایند بود:
"هرازگاهی توقف در ایستگاه بین راه، فرصت خوبیه برای دیدن مسیر طی شده و نگریستن به راهی که پیش روست.
گاهی برای رسیدن باید نرفت"

ممنون که دیدگاهتو نوشتی

هستی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:17

یه سوال حدیث جون
چرا اسم این پست چهاره ؟

مرسی سوال
والا این چهارمین اثر هنریه که گذاشتم تو گالری
مخصوصا برا تصاویر تیتر نمیزارم که هرکس با دید خودش به عکس نگاه کنه و دیدشو بنویسه و تیتر من باعث نشه که اونطور که من عکسو میبینم عکس رو نگاه کنه
البته میبینی که چقــــــــــــــــــــــدر استقبال شده و همه دیداشونو مینویسن
برا همینه که تصمیم گرفتم برا اثرا شماره بذارم
تازه یه خوبیه دیگه هم داره اینه که میدونیم چندمین اثره

ریحانه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:30

نه!
چیزی نتونستم بگم!

اع خواهر تو مگه الان نباید خوابگاه باشی خواهر
منو بگو چقد غصه خوردم نتونستم دیشب ازت خداحافظی کنم
پیش خودم گفتم دلم برات تنگ میشه
حالا کو تاریحان بره تو سایت دانشگاهشون

ریحانه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:31 http://manozendegi9.blogfa.com/

این ساعت وسطیه انگار ساعته زمانِ...
میتونه زمانو به عقب یا جلو ببره...

کاش میتونست یه زمانای خاصی ببرتمون
ممنون از نوشتن دیدگاهت

حدیث حدیث جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:51

اولین بار که عکسو دیدم اولین چیز که اومد به ذهنم زمانایی بود که از دست دادم و همینطور هم داره بیشتر میشه
بعد یبارم این اومد تو ذهنم که اینا میتونه زمانای مرگ یا تولد (وقتی که اومدیم به زمین ) آدما باشه
برای هر نفر یه ساعت

ریحانه چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:35 http://manozendegi9.blogfa.com/

ایول کامنت حدیث

ایول ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد