یخدون
یخدون

یخدون

دیدید چی شد؟!

هیچی دیگه 

یخدون الکی الکی دوساله شد

هپی برث دی یخدون هپی برث دی

آخههههههههههههههههههههههه یخدونکمون

واقعانم یخدونکه ها 

مخصوصا امسال که چیز خاصی توش نذاشتم

شما رو نمیدونم ولی با اینکه خالیه دوسش دارم

چون باعث شده خیلی چیزا یاد بگیرم

دوستای خوبم کنارم باشن

جایی باشه برای ثبت روزهای خوب زندگیم که زود فراموششون میکنم

و جایی برای دوست داشتنی هام

وخلاصه جایی برای یه حس خوب 

.

.

 

 


این نمای جدیدی که ملاحظه میکنید هدیه ی بر رو بچز سازمان حمایت از سوتی دهندگانه

به مناسبت دوساله شدن یخدون

که با هدیشون کلی خجالتمون دادن 

بابا رییس ما راضی نبودیم این همه سوتی رو خرج یخدون خالی کنی

شنیدم طراحشم سوتیای تپلی در قبل طراحی میگیره

خیلی خیلی دستتوت درد نکنه

ایشاا.. بتونیم با سوتیامون جبران کنیم


یه چیزی هم اومدبی هوا خورد به لپم بعد دیدم نامه با پست سفارشیه اونم از نوع هوایی از راه دور

بازش کردم خوندمش همراهش یه گل زیبا هم بود

 لذت بردم

 خیلی خیلی ممنون از فرستندش


*اینجا رو نیگا[:S027:]


کیک اونم از نوع شکلاتیش[:S027:][:S027:][:S027:]


یه خرسی پشمالو [:S027:]که خاله سیما از لب کارون داره میارتش که بره تو یخدون



یییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا پاستیل فله ای[:S027:][:S027:][:S027:]

عمرا به اونایی که نامه ننوشتن پاستیل بدم

عکسشم کوچیک نمیکنم کم میشه ازش

دل هموتونم آب شه



اینارو نیگاه[:S027:][:S027:][:S027:]

کبودتون میکنم دست بزنید بهشون فقط از دور نگاشون کنید




خالههههههههههههههههه سیماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دست شما درد نکنه
چرا زحمت کشیدین
انقده زیاد کشیدین
چرا نامه ندادین
کنار دریا هم که بودین که

بازم میگم پاستیلا شمارش شده
دست بزنید رنگ بادمجون کال شدید
حواستون باشه

*خب مثل اینکه یه نفر نتونسته از پاستیل فله ای بگذره
و یه نامه با یه نقاشی فرستاده
فک کرده اینطوری پاستیلای بیشتری نصیبش میشه
ولی سخت در اشتباه نبوده
چون پاستیل بیشتری بهش تعلق میگیره
بریم نقاشیشو ببینیم
اسم نقاشی هست درخت یخدون
نقاششم نسبت فامیلی نزدیکی با پیکاسو داره



خورشیدشو نیگاه (خیلی باحاله و متفاوت)
اینجا فکر کنم فقط یه نفر بدونه چجوریه
دو نفر دیگه هم دقت کنن میتونن بفهمن چجورین
خودمم یه حدسایی میتونم بزنم چجوریم
ولی بازم آدم چمدونه چجوریه
آتیش پاره بیا بگو ببینم من چجوریم؟
حدساتونو بنویسید
حالا چرا هممونو فیریز کردی
و به دار آویختی؟
یخدون انقد بازدید کننده داشت و من خبر نداشتم؟

میسی آتیش پاره
خیلی باحال بود
بفرمایید پاستیل فله ای
نظرات 35 + ارسال نظر
شــــــــــــــــــــینیلی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 http://shinili.blogsky.com/

مبارک باشه ایشالا 100 سالگی یخدون

ممنون ایشاا.. تولد وبلاگ شما
شما از خوانندگان یخدون هستین؟
ممنون از حضورتون

p.t جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:01

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به مبارک باشه ، هم تولد یخدون هم قالب جدید...
انشاءالله همیشه به شادی بنویسی...

سلااااااااااااااااااااااااااااام پی تی جونم
پی تی خوبم خوبم پی تی ام
ممنون ایشاا.. تولد وبلاگ شما بیایم قایق سواری
مممنون دستشوت درد نکنه افتادن تو زحمت
مممنون شما هم همینطور
از بابت هدیه هات خیلی خیلی ممنون
برام خیلی با ارزش بود
وممنون بابت حضور گرم و صمیمیت

سوگلی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:43

به بهههه سلام
مبارک باشه دو سالگی یخدون.ایشالا عروس بشهوالاااا
اصلا یه لحظه که وارد وبلاگ شدم خنکای بستنیارو حس کردم
دست رییس و طراح و سازنده قالب و همه عوامل پشت پرده و پشت صحنه و دست اندرکاران و سوتی دهندگان و سوتی ساز ها و سوتی پروران به همه ملت عزیز ایران مبارک

سلااااااااااااااااام به بهههههههههه
ممنون
ایشاا.. خودت عروس شی وااااااااااااالا
اوهوم خنکه شیرنه گاز گازیه
مبارک مبارک
دست دست
ممنون از حضورت فعلا فقط حضورت

سوگلی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:47

بعدشم قرار بود یه چیزایی بنویسیم بفرستیم نه؟
ایشالا بعد اینکه از سفر اومدم ارادت خودمو خدمت شما و جناب یخدون خانوم!!(اگه یخدون آقا باشه دیگه باهات حرف نمیزنم:| ) عرض میکنم


جناب یخدون خانوم؟
سرکار خانوم یخدون
ایشاا.. اون موقع دیگه مشدی سوگلی هم شدی
سوغاتی هم یادت نره

سوگلی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:54

راستی اون بستنی نارنجیه منما،قولشو به کسی نده:|

نگفته بودی بستنی ای وگرنه بیشتر دوست میداشتم
اون دهنیه حالا اگه میخوای برات بذارم کنار

گلنوش شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بازم تولد یخدون کوچول موچول خودمون مبارککککککککککککککک
(من دیشب انتخاب واحدم بود یعنی از المپیک استرسش بیشتره :|)
مبارکش باشهههههههههههههههههههه چه خوشمل شده یخدون با لباس جدیدش دسسسسسسسسسسسست سووووووووووووت جیییییییییییییغ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من از اون یخااااااااااااااا دلم موخواااااااااااااااااااااد
ایشالا بیای از خاطرات خوشت توی وبلاگ بنویسی هی ماهم بیایم نظرای باحال بدییییییییییییییییییییییییییییییم
الهی قربون اون 2 تا دندون موشیاش برمممممممممم

به سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام رییس
بابا افتخار دادین
ممنون ومتشکر
الهی الهی ریس استرس داشته
دست طراح و رییس و معاون و حراست(جهت تصویب طرح) درد نکنه
یخاش مال رییس گفته باشم
رییس بستنی رو بیخیال شدی یخ دلت میخواد
آهان نه که شما پولدارید دیگه بستنی دلتونو زده
متشکر بله بله
عزیزم منم دندون موشی میدوستم
ممنون از هدیه و حضور افتخاریت رییس

ایلیا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:14

سلام

تولدش مبارک
نمیگم 120 ساله بشه
میگم عاشقانه نوشته بشه
انشااله ...
ما هم بیایم و به کلمات شیرینش گاز بزنیم

سلام
ممنون
چراااااااا خو نمیگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان فهمیدم
چون صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشه
والا با تعریفی که شما از عاشقانه دارید من فقط
عاشقانه از عرض خیابون رد میشم بی شوخی میگما
هروقت میخوام از خیابون رد بشم به خودم میگم این شاید آخرین بارم باشه
فکرکنم یکم دیگه بگذره شما با خط بریل نظر بذاریداز بس که با نقطه کار میکنید یه جاهایی از چهار نقطه هم استفاده کردید خودم دیدم
ماکه متوجه نشدیم ولی ان شاا...
نه که ما خیلی کلمه مینویسیم
دیگه شما هم بیایدگاز بزنید فکر کنم صفحات سفید باقی بمونه
مزاح های بی نمک اینجانب رو ببخشید
ممنون از هدیه و وقتی که گذاشتین
وممنون از حضور سبزتون

خیال یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:40

سلام حدیث
تولد یخدونکت مبارک باشه
اول کیک:
http://www.uploadax.com/images/36434644942653652944.jpg
این هم از طرف من و خرسی
http://www.uploadax.com/images/74914019034037314971.jpg

http://www.uploadax.com/images/40057940015884059210.jpg

http://www.uploadax.com/images/87475710598687048887.jpg

روزگارت شاد شاد

سلاااااااااااااااااااااام سیماااااااااااااااااااا
یخدونکمون
متشکرم
سیما من دلم برا این اسمت تنگیده30MA بانشان
بیخیال بزرگ میتی سیما
بیاو بیخیال خیال شو
اصللنم بهت نمیاد
یک دنیا ممنون از زحمتی که کشیدی
وممنون از حضور گرمت
روزگار شما شادتر

نگاه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:34

سلام
مبارک باشه
هم تولد وبلاگ هم قالب خوشمزه
از خدا برات سلامت و سعادت میخوام حدیث جان

به سلام خانوم وکیل سحر خیز
ممنون نگاه جان ایشاا.. تولد وبلاگ شما
ممنون از دعاهای خیلی خوبت
منم سلامتی سعادت عاقبت بخیری شادی ازته دل موفقیت درتمام مراحل زندگی و کلی دعاهای خوب
برای شما و همه ی دوستان رو از خدا میخوام
ممنون از حضورت

سوگلی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:44

سلام
حدیث دقت کردی دارم واسه به سبک میرسم تو نقاشیترشی نخورم یه چی میشمااااا
حالا من فقط اوناییو که بیشتر آشنایی داشتم کشیدم.همین خودمونیا.اگه کسی جا افتاده شرمنده ام بیسوووووور

به سلام مشدی سوگلی
آره من دقت کردم تو دقت کردی؟
تو"یه چی" شدی فقط خبر نداری
حالا من کدومم ؟
همون که از همه خوشگلتره؟
خودتم هستی؟

سوگلی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:16

خودت دوس داری کودوم باشی؟
اول تو بگو بعد من میگم
راستش در مورد خودم هنوز به نتیجه نرسیدم که کودومشونم
بعدشم پیام قبلیم یه مقدار ایرادات داره تصحیحش کنم
واسه به سبک میرسم= واسه خودم به سبک میرسم
بیسوووووور=بسیااااااااار

من که معلومه کدومم
همونی که از همه خوشگلتره
همونی که یه چی داره که هیشکی دیگه تو تصویر نداره خخخخخخخخخخ
یه مقدار؟
هرچند ما خودمون ترجمش کردیم

سارا... شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:38

سلام سلام صد سلام
به به چقدرم اینجا با حضور دوستان گرمه الانه که یخدونت به فنا بره از ما گفتن بود
خیلی خیلی تبریک میگم تولد یخدون به حدیث گلم
ان شاا... همیشه از شادی بنویسی

این یه گل تقدیم به برو بچه های قدیم

بــــــــــــــــــــــــــــــه سلااااااااااااااام ببین کی کلیک برلینک ما گذاشته
سارا خانوم با نقطه هاش
چطوریایی شما؟
خوبی خوشی سلامتی؟
بابا ما گفتیم دیگه فراموش کردید یه روزی یه جایی یخدونی هم بود
خیلی خیلی متشکرم از حضور وتبریکتون
بسیار خوشحالمون کردید
بچه ها سارا... سارا... بچه ها

سوگلی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:54

من شمردم درست بوداا.الان حس میکنم کم کشیدم

خو بازم بکش
راستی نسخه ی اصلی رو هم لینک کردم رو تصویر
روتصویر کلیک کنید نقاشی رو با کیفیت فول اچ دی میبینید

شــــــــــــــــــــینیلی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://shinili.ir

سلام خانوم حدیث . خواهش میکنم وظیفم بود . بله شینیلی همون شیرینی هستش ولی به زبان بچه های کوچیک . لینک وبلاگتو گذاشتم تو وب سایتم .

سلام
این لطف شما رو میروسونه
پس حدسمان درست بود خداروشکر
ممنون شما لطف دارید وگرنه یخدون خالی لینک کردن نداره

سوگلی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:18

آفرین حدیــــــــث دقیقا همونهیه چیزی که فقط اون داره و بقیه ندارن

سوگلی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:10

اگه گفتی من کدومم؟

تو اونی

سوگلی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

نخیرممم من اینمممم
من خورشیده هستم مثلندش

ولی من هنوزم میگم تو اونی
اه اه اه اون چیه از دهنت زده بیرون
تو مگه بستنی نبودی اونم نارنجیش
پس چطوری میتونی خورشید باشی
نهههههههههههه میخوام ببینم چطوری؟

خیال دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

سلام به همه بچنیا
وای خدا
چقد این نقاشیه خوشگله
خیلی خوشم اومد
سوگلی خیلی خیلی ناز کشیدی
خیلی دوست دارم نقاشیتو مرسی
من دوست دارم اون مخمل قرمزه پایینی باشم
باااچه؟!
سوگلی حالا بچه ها رو معرفی کن بدونیم کیو چجوری کشیدی؟
اصن من هستم تو نقاشی؟
جاااان دلم من ریحان و دیدم کدومه!!! اوناهاش نیگا

سلاااااااااام سیما بچنی
اوهوم موافقم مشدی سوگلی یه پا پیکاسوئه
اینو یکه نفرم تو بچگیش تایید کرده
ولی چون الان معلوم نیست کجاست برا همین کشف نشده
باچه اون مخمل قرمزه پایینی سیمائه گفته باشم
یه نفر دیگه هم با اون لبخند فرا ژکوندش خیلی تابلوئه
اوناهاش نیگاه

سوگلی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:06

سلااااام سیما جون کم پیدای نهانی.بله که شمارو کشیدم.اصلا اصل کاری شمایی عزیز جان.اون پیرهن قرمزه مخملی شمایی
من طبق علائمی ظاهری که زا بچه ها میدونستم بعضیاشو همونجور کشیدم.مثلا ریحون مو فرفری.یا مثلا حدیث که یه چیزی داره که بقیه ندارن احتمالا یا مثلا تنها جنس مذکر جمع که کمربندم داره بقیه طبق نظر و سلیقه خودشون یکیو انتخاب کنن.هرچی موند مال من

شــــــــــــــــــــینیلی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 http://shinili.ir

Salam Ishala Ke Khob Bashi . Ba Matlabe Jadid Dar Khedmatam Mamnon Misham Ye Sar Be Site Man Bezani

سلام ممنون همچنین شما
خواهش دارم
حتما

p.t سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:50

به به ... چه نقاشی قشنگی ...
سوگلی من کدومم؟

اوهوم خعلی قشنگه
سوگلی پی تی کدومه

حدیث سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:27

اوووووه اینجارووووو
منم میخوام مامانننننننننننننننننننننننن
مبارک باشه حدیث جونم

نویسنده حدیث یا ریحون؟
چی پاستیل فله ای؟
میسی ته تغاری
ممنون از حضورت

سوگلی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:29

لطف داری پی تی جون
پی تی جون،سواست.هر کودومو دوس داشتی بردار مال خودت.
(من خودم حدس میزدم به اون دختری که ردیف وسط دامن نارنجی پوشیده شبیه باشی.ولی حالا با انتخاب خودت هرکودوم که دوس میداری انتخاب کن

p.t پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:12

اون که انگار عینکیه من که عینک نمیزنم ... ولی در کل بازم میگم نقاشی قشنگی بود ...

سوگلی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:47

اا خب پس از دوستانی که عینک میزنن یکی بیاد و صاحبش بشه من خودم تصمیم گرفتم اونی بشم که نیشش تا بنا گوش بازه چون مطمئنا کسی قبولش نمیکنه هرچند رنگ موهاشم مثل من نیس ولی دیگه باید فداکاری کنم

اونو که من فکر میکردم رییسه
الان که بیشتر دقت میکنم میبینم درست فکر کردم
اون خود رییسه
فکر یه تصمیم دیگه باش

p.t پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

نه اون رو من قبولش میکنم نیازی به فداکاری نیست ...اینجوری که شاد نیستیم لااقل تو نقاشی شاد باشیم ... والا
فقط یه چیزایی انگار دستشه اونا چی بید؟

معاون آخه چرااااااااااااااااا شاد نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه تو هم ویروسی شدی
رییس پس این آنتی ویروست چی شد؟
جوونا دارن پرپر میشن رییسسسسسسسسسسسس
دست بجونبون رییسسسسسسسس

سوگلی جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:39

تو دستش چیزی نیس.داره بشکن میزنه


سندرم طرفدار بگیری ایشاا.. با این جوابات

گلنوش جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:57

به نام خدا جلبک قرمز وارد می شود :|
به جان خودم من صدبار این پست رو باز کردم نظر حدیث رو راجع به نقاشی خوندم ولی اون بالا نقاشی رو ندیدم :|
بعد فکر کردم خصوصی فرستاده شده
بعد اومدم میبینم همه نظر دادن گفتم خب حتما واسه همه خصوصی فرستاده شده =)) بعد دیدم نه تعداد داره زیاد میشه صفحه رو بردم بالا دیدم نقاشیه اون بالااااااست =))
عجب وضعی دارم من
(با لحن نقی بخونید ) : نه حالا واقعا حقش نیست من رئیس سازمان باشم ؟ ( انگشت بندازم دهن منه جر بدم ... )

وای سوگلی خیلی نقاشیه باحالههههههههههههههههه
خوب شد واسه منم خصوصی فرستادی
خیلی نمکه بیاین واسه نقاشیه اسم بذاریم
من اون لباس قرمزه رو می خوام که موهاش دم گوشیهههه
نمیدونم سیما کدوم قرمزه رو گفته اون پائینیه یا این ؟
اون مو بور لباس بنفشه هم که خیلی شیک و مجلسیه :دی
آقا من موهام روشنه از اون روشناش بدین به ما
ولی مرسی خیلی بامزه ست

ااااااااااااااااااا رییس جلبک قرمز که خیلی کمیابه
بابا جلبک قرمز
الکی رییس نشدی که رییس
این روزها همه سندرم و ویروس آفریقایی دارن شما چطور؟
رییس مطلبو میخونی؟
به جان خودم خصوصی نیست
سوگلی خودش برا نقاشی اسم گذاشته
درخت یخدون
ولی خو حالا شما هم دوست دارین اسم بذارین
ببینیم

خیال جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

سلام به همه
سوگلی چه کردی با این نقاشی نازت
حدیث کوشـــــی؟ من پیدات نمیکنم چرا؟
نکنه همونی هستی که به قول گلنوش شیک و مجلسیه؟
تازه گیره سرش هم ع عیناهاس
گلنوش من این پایینی خال خالی رو انتخاب کردم
اگه دوست داری باسه شما
من همون ژکوندو برمیدارم که کسی قبولش نمیکنه
یه زمانی موهام اون رنگی بود، خندم اون رنگی بود، دنیام اون رنگی بود تازه لباسمم صورتی بود
سوگلی پَ بقیه چرا بی هویت موندن هنوز
اگه صاحباش پیدا نشدن بذارشون مسجد محل بیان نشونی بدن تحویل بگیرن
باچه گلنوشی اسم میذاریم براش

سلام
من اوناهاشم دیگه اگه گفتی کدومم همونی که یه چی داره که هیشکی نداره دقت کن میبینیم
گیره سرش عین چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوگلی جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:30

مرسی گلنوش جون.خو میگفتی زودتر برات خصوصی میفرستادم
راستش من یجورایی حس میکردم موهات روشن باشه اون مو طلاییو به نیت خودت کشیدمولی حالا که دوس داری اون پیرهن قرمزه باشی قبولهاون پیرهن قرمز خال خالیه هم سیما جونه.
سیما جون ،حدیثی اونیه که یه چیزی داره که بقیه ندارن
اون پیرهن سبزه موفرفری هم که ریحونهنگاه و بقیه هم بیان خودشون انتخاب کنن بین گزینه های باقیمونده
بچه ها یعنی میگید نقاشیم خیلی خوب بوده؟؟؟یعنی جا داره سرمایه گذاری کنم؟؟

بابا نقاشیت خوبو رد کرده مخصوصا بااون سرعتی که داری
صد در نود سرمایه گذاری کن
بابا قبل اینکه ما بگیم یه نفر دیگه هم که گفته بود اگه همون موقع سرمایه گذاری کرده بودی الان ما تو گالریت بودیم
مامنتظر نقاشی های بعدی شما هستیم سوگلیسو

خیال جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

شفاف سازی میشود:
حدیث گیره سرت اَ ایناهاس
شکل قلبه
دیگه دیگه

د نه دیگه اشتباه کردی
یه چی که هیشکی دیگه نداره
راهنمایی میکنم شی نیست

خیال جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:54

پَ چیه؟
حدثم نمیاد
هوسله هم ندارم
خودت بگو، اینقد سوی چشمم رو برای پیدا کردنت تو این نقاشی نذارم

اعضای صورته
حالا حدیث خوشگله کدومه؟

گلنوش شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:13

نه حدیث منظورم این بود هرکدوم یه اسم واسش بذاریم
بامزه بشه شاید

فقط یکیشون ابرو داره
ابرو عایااااااااااااااا

من اسم سوگلیم گذاشتم:
پیکاسوگلی

صددر صد بامزه میشه
اصن مگه میشه رییس پیشنهاد بده بامزه نشه
بوگو رییس جا ن بوگو اسمتو
منم کاملترش میکنم میذارم پیکاسوگلیسو
برگرفته از پیکاسو

سوگلی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:15

آفریـــــــــــــــــن گلنوووووووووووش .درست حدسیدی.ابرو کموناشو نیگاااااا
پیکاسوگلی سلام میکنه به همتون

سلام میکنیم به پیکاسوگلیسو
نقاش که برا اثرش انقد توضیح نمیده
بنفش شده ی خودتو میکشی میفرستی

ایلیا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:00

سلام

الان من کدومم دقیقا؟
فکر کنم اون پایینی سمت راستی باشم
داره آسمونو نگاه میکنه

سلام
همینه دیگه آدم سندرم که میگیره خودشم نمیشناسه
گناهکی سندرمیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد