یخدون
یخدون

یخدون

خدای من

ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ...

ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ ...

ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ، ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ

ﺍﺳﺖ ...

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ ...

ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ،

ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...

ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﺭﺣﻢ ﺍﻟﺮﺣﻤﻴﻦ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻢ، ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ

ﺳﺨﺖ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...

ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ... ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ ﺧﺪﺍﻳﻲ ...

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ... ﻣﮕﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﻭﻡ ...

ﻣﻦ ﺍﻣﻴﺪﻡ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ ...

ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ...

ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻣﻀﻄﺮﺏ

ﺧﺪﺍﯾﺎ ....

ﺳﺎﻝ ﻫﺎﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﻡ ﮐﻪ

" ﺗﻮ "

ﺁﻥ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮﯼ ﻫﺴﺘﯽ

ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ.

دستم را بگیر....ای خدای من

نظرات 6 + ارسال نظر
سوگلی دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:27

خدااااااااا؟حواست به حدیث ما هم باشه..بیشتر از بقیه حتی

مرسی رفیق

سوگلی دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:28

لُفَن لَفَن...
یادم رفففت ببخشید خدا

عربی مدرنه؟

سوگلی سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:53

نه ریفیق عربی کجا بود:)))) داشتم خودمو واسه خدا لوس میکردم.به جای لطفا گفتم لُفَن:دی
از همون بچگی هم خیلی سرتق بودم:)))فک میکردم مثلا اگه اینجوری بگم خدا بیشتر خوشش میاد

گرفتم بابا
مزاحی بیش نبود حاجیه
خوشا به سعادتت حاجیه
شنیدم کلی ذوق منگ شدم
اونجا رفتی هول نکنی مارو یادت بره حاجیه

p.t چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:51

سلام
حیلی قشنگ بود

سلاااام پی تی گل گلی
حیلی حیلی

p.t پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:58

ای بابا سوتی دادم باز

سوتی پی تی پی تی سوتی

گلنوش یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:45

دستم را بگیر ای خدای من
(من همیشه این جمله رو میگم )
عالییییییییییییییییییییییییییییی

دستمون رو بگیر خدا
وسط جمله هات مارو یادت نره
خوشحالم به دل شما هم نشست رییس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد