یخدون
یخدون

یخدون

گیم زندگی

دارم به زندگی و شباهتش با بازیای کامپیوتری فکر میکنم

اینکه زندگی ام مثل بازیای کامپیوتری مرحله ایه وهرمرحله جلوتر که میره سختترمیشه وبااینکه اینو میدونیمبازم دلمون میخواد بریم مرحله ی بعد

مثلا میدونیم بریم مرحله متاهلی ٬زندگی سختترو پیچیده تر میشه اما میریم

یامثلا میدونیم اگه بریم مرحله مادرشدن یا پدرشدن زندگی خیلی پیچیده تر میشه اما میریم

 واقعا چه چیزی باعث میشه مرحله ی بعدی زندگیمونو بازی کنیم با اینکه میدونیم همینطور سختتر و پیچیده تر میشه

زندگی من یعنی باچند مرحله طراحی شده؟؟؟

من میتونم مراحلشو تغییر بدم؟؟

تا اینجاشو خوب بازی کردم؟؟؟

چندبارتو چند مرحله موندم؟؟

تا مرحله آخرشو بازی میکنم ؟؟؟؟؟

اگه قرار بود زندگی منو دیگران بازی کنن چقدر براشون جذاب بود؟؟





نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 19:54

سلاااااااامحدیثوووووووووووو
خوبی دخدرم؟
شیطون نکنه داری میری میرحله بعد؟!؟!بی خبرم نزاراااا من از الان لباس بخرم
هر روزتان نوروز نوروزتان پیروزبعد از 13 بدر

سلاااااااااام سوگولیوووووووووووووووووووو
من خوبم مادر تو خوبی؟؟؟
کوجاییی توووووو؟؟؟؟؟
نکنه خودت رفتی مرحله بعد سرگرم اونی
مرحله بعدو بلد نیستم بازی کنم باید از تو یاد بگیرم
سریع میری مرحله بعد میای به ماهم یاد میدی
بلی بلی هرروزمان نوروز مگه چیه
ایشاا.. سال عالی باشه امسال

سوگلی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:19

منم خوبم دخدرم
نه منم حالا حالاها نمیرم مرحله بعدمن فعلا تو مرحله اول game overشدم
احتمالا مجبور شیم این مرحله وسطو بپریم بریم دو مرحله بعد

چقده خوب که خوبی مادر
حالا حالاها میشه چند دقیقه دیگه؟؟؟
میدونی که مرحله بعدت بازی دونفرست
چشماتو باز کن یه یار خوب انتخاب کن
نمیشه بابا امتیاز کم میاریم هرمرحله امتیاز خودشو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد