یخدون
یخدون

یخدون

والد در بلاگ اسکای

یک دو سه امتحان میشه

اییییییییییییول جواب داد

دلم میخواست موضوعاتمو تو زیرمجموعه های مختلف طبقه بندی کنم 

اولش فکر میکردم بلاگ اسکای این قابلیتو نداره تا چند روز پیشا که تو قسمت مدیریت و دسته بندی قسمت والد نظرمو به خودش جلب کرد ٬یه نوار کشویی که موضوعات لیست شدت توش قرار داره و معنیشم که بگیریم بالادست یا یه چی تو همین مایه ها بهم گفت که همون آب درکوزست ٬این شد که برای امتحان یه زیرمجموعه به "اسم حل المسائل کامپیوتری حدیث" برای موضوع "تجربیات من" زدم اما نیومد تو لیست موضوعاتم و کنف شدم 

تااااااااااا اینکه الان که داشتم مطلب میزاشتم دیدم تو قسمت دسته بندی هابرای انتخاب اومده فقط تو وبلاگ نمایش داده نمیشه 

یکم درباره والد دربلاگ اسکای سرچیدم چیزخاصی که توضیحش داده باشه نیافتم

این شد که گفتم بذار یه مطلب بذارم شاید نمایان شد و نمایان هم شدو اولین پست حل المسائل کامپیوتریمو نصیب خودش کرد

پس اگه شما هم مثل من عشق طبقه بندی داشتینو خواستید تو بلاگ اسکای برای موضوعاتتون زیر مجموعه داشته باشید

کافیه به قسمت تنظیمات یادداشت برید

بعد قسمت دسته بندی ها

بعد قسمت افزودن و مدیریت دسته ها

بعد افزودن دسته بندی

بعد اسم موضوع جدید رو بنویسید

ودرآخر والد(همون موضوع قدیمتون که تولیست هست و میخواهید موضوع جدید زیرمجموعش قرار بگیره ) رو انتخاب کنید

بعد از همه این کارها میبینید که موضوع جدید در قسمت موضوعات وبلاگ مشاهده نمیشه ولی با اولین پستی که برای موضوعتون بذارید خواهید دیدکه در لیست قرار میگیره


+ فکر کنم متوجه شدید موضوع حل المسایل کامپیوتری حدیث برای چی ایجادشده 

مشکلات کامپیوتری که بهشون برمیخورمو راه حلایی که براشون پیدامیکنمو میزارم اینجا شاید به درد شماهم بخوره

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگلی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:10

سلام
وقتی وبلاگ تو و گلنوشو باز کردم یه لحظه حس کردم زمان متوقف شده .واقعا انگار یه برهه ای از زمانو از دست دادم و انگار نبودم
یا خدااا این همه پستو کی گذاشتیییییییی

سلام
من میا م وبلاگ تو فکرمیکنم زمان متوقف شده اینجا که زمان در گذره
دوتادونه پست یا خدا داره
برو برو از خدا بترس
البته ناگفته نماند که باید بهت تبریک گفت که مصرفتو کم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد