یخدون
یخدون

یخدون

بچنیا

بچنیای خوبم خوبم بچنیا 

امام رضا گویا ماروطلبیده داریم میریم مشهد

خوبی بدی دیدید حلال کنید

به یادتون هستم




نظرات 5 + ارسال نظر
گلنوش چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:24

سلام
ای جانم
التماس دعا عزیزم
ماهم هفته دیگه دوشنبه میریم :)
سفر به خوشی و سلامتی

سلااااااام ریییسس ما اومدیم شما رفتید
محتاجیم به دعا
نمیگفتیم به یادتون بودم
آغااااااااااااخوشا به سعادتتون شما عجب وقتی طلبیده شدیدپس بیشتر مارو بدعا
گلنوش تی وی نشون میداد گلای حرم رو هر بیست و چهار ساعت خشک میکنن تبرک میدن به زوار
از خدام بپرس کیا میدن بگیرحالشو ببر برا منم بیار :دی
راستی جانت بی بلا
ممنون
سفرشما هم به خیلی خوشیو سلامتی

p.t پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:50

سلام
چه عالی...
التماس دعا از هر دوتاتون :)
این روزا همه تو سفرن
همتون به سلامت برین و برگردین ...

سلااااااااااام معاون
ایشاا.‌‌‌ . قسمت شماهم بشه به همین زودیا
خیییییلییی ممنووووون

سوگلی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:15

سلاااام
خوش بحاااالتون .عجب روزای خوبی هم میرین.حدیث جان گلنوش جان اونجا رفتید به امام رضا بگید منم بطلبه.خیلی دلم تنگ شده.
سفرتون سلامت
زیارتتون قبول

سلاااااااام ریفیق
ان شاا.. قسمت شما هم بشه همین روزا
به یادت بودم یه دوباریم دیدمت
ممنون
زیارت خودتم قبول

گلنوش شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:40

سلاااااااام
زیارت قبول عزیزم
منم برگشتممممممم
به یاد همتون بودم
اره نمیدونم دعای مامانم بود یا داداشم یا هردو کار یکی از اونا بود :دی
به طرز عجیبی همه چی جور شد خیلی عجیب
جای همگی خالی بود چندین بار همتونو یاد کردم اگه قابل باشم
سوگلی عزیزم چون سفارش کرده بود چندین بار از امام رضا خواستم انشاء الله بطلبه بره پیشش البته من که قابل دعا کردن نیستم بی تعارف اما انشاء الله به خوبی خود سوگلی میطلبش نه دعا کننده ...
گرچه به نظر من دعا کردن بعضیا از همین دور از دعا کردن بعضیا از اون نزدیکم با صفاتر و پیش خدا والاتره
در مورد گلم اره مامانمم میگفت کلا تولد امام رضا همه گل میدادن اما قسمت من نشد با اینکه خیلی دوست داشتم :(

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مشدی گلنوش جونم
رسیدن به خیر عزیزم
خیلییی مممنون قبول حق
زیارت شما هم قبوول باشه مممماچ مممماچ
واااااااااااااای مرسی که به یادمون بودی
اختیار دااری این چه حرفیه ...
عیبی نداره ایشاا.. با اسکندر خان که رفتین ماه عسل گلم بهتون میدن
کیک چی؟ کیک خوردی؟
انقده دلم از کیکه خواست وقتی دیدم
کیک
کیک
کیک تولد امام رضا وخوام
خوشحالم کردی با نظرت
خیلییی ممنوون (با لحن بچه فامیل )
وظیفه ما بود بیام دیدنت

گلنوش یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:50

کیکو به طرز بدجوری با مشت میذاشتن کف مشت طرف
منم نگرفتم :-"
ما که کادو نبرده بودیم واسه امام رضا گفتیم کیکم نخوریم :دی
کادو که نمیبریم هیچی کلیم خواسته و دعا داریم :))
قربونت مشدی حدیث :***********

کف مشت طرف=))
عجب
تو تی وی نشون میداد اینهواااااا کیک میذاشتن تو ظرف یبار مصرف میدادن به ملت
قربون کَرم و بزرگواریشون برم....
ایشاا.. ماه عسل با اسکندر خان برید مشد...
قوبانت فدات بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد