یخدون
یخدون

یخدون

:|

قراری که با خودم گذاشته بودم این بود که با نو شدن بهار منم نو بشم سعی کردم ،نشد -باشه مینویسم فعلا نشده-

مسبب اصلیشو ویروس آفریقایی میدونم 

میدونید که ویروس چطوری زندگی میکنه؟

مثلا تبخال یه ویروسه 

وقتی ویروسش یبار وارد بدن میشه ،دیگه واردشده و بیرون برو هم نیست اما چطوری میشهبا اینکه کسی ویروس تبخالو داره اما همیشه تبخال نمیزنه؟ 

چون چیزی یا بهتره بگم شرایطی ویروسو فعالش نکرده وگرنه ویروسه سر جای خودش هست

مثلا برای همین تبخال وقتی توشرایط استرس زا هستیم یا خواب بد میبینیم از خواب یدفعه میپریم یا تب های شدید،

 فعال میشه به چرخه زندگیش ادامه میده و ویروس تولید میکنه و دوباره متوقف میشه کمین میکنه تا شرایط بعدی پیش بیاد

برای همین اسم افسردگی رو گذاشتم ویروس آفریقایی واقعانم شبیه ویروسه 

هممون یجورایی ویروسشو داریم بعضی وقتا شرایط باعث میشه حساس بشیم و این ویروس تند و تند فعال بشه و ویروس تولید کنه بعد برای مدتی متوقف بشه و ...چرخه ادامه پیدا کنه 

اما اگه کاری نکنیم این ویروس آفریقایی از اون ویروساست که 

آدمو از پا در میاره 

امیدوارم ویروس آفریقاییتون همیشه متوقف باشه یجور که اصلا شک کنید ویروس دارید یا ندارید 

و بگید من جزو آدمای خاصیم که ویروس آفریقایی ندارن هوراااااااااااااااااااااااا

یه مدت که معلوم نیست چه مدته  نیستم میخوام برم به جنگ ویروسام

میرم که خوب بیام

دلم نمیخواد وقتی میام اینجا خوب نباشم

پس مواظب خودتونو خوبیاتون باشید

همتونو به خدای خوبم میسپارم


  ادامه مطلب ...

ایده

بریم یه چندتا عکس از عروس و داماد ببینیم
شکون داره اول عیدی


 
ادامه مطلب ...

۷ سین ۹۳

ساعت ۲۰و۲۷دقیقه و۷ثانیه روز پنج شنبه ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۳ رو نو نو تحویل گرفتیم

سر سفره هفت سین شبکه یک امام رضا رو نشون میداد

خیلی خوب بود آدم دلش پر میکشید

در تدارک سفره بودم ویژه برنامه خاصی رو نگاه نکردم و از این بابت خوشحالم

چون همه ی مجریا رو نرومم

به یاد همتون بودم

وچون نمیدونستم چه حالی رو دوست داریدمنم که ایده آلیست

حول حالنا الی احسن الحال رو از خدا براتون خواستم

و عاقبت بخیری

به نظرم عاقبت بخیری بهترین دعاییه که میشه در حق هم بکنیم

چون چه بسیار ادمهای خوبی بودن که تا یکم مونده به مردن خوب بودنو دم آخری بد شدن

این خوب موندنه خیلی مهم تر و سختتر از خوب بودنه

سال جدیدو خوب شروع کردم و یه قدم برداشتم برای خوب بودن

خیلی وقت بود میخواستم این قدمو بردارم

دلم یکم آروم گرفت از اون یه قدم

باشد که قدم های بعدی رو هم بردارم  و بتونم خوب بمونم

البته شک دارم که بتونم خوب بمونم ولی خب

آرزو بر جوانان عیب نیست

 

ادامه مطلب ...