یخدون
یخدون

یخدون

چپ مغز هستیدیا راست مغز؟


برای فهمیدن اینکه کدوم نیمکره مغزتون فعالتره این تست رو انجام بدید

برای بیشتر بدانید این مطلب--->بخوانید


 

حدیث هستم یک چپ مغز 


یادش بخیر سر این تسته چقدر با بچه ها کل انداختیم

یکیمون راست مغز شد 

آخه راست مغزا تعدادشون کمه بعدم انیشتین راست مغز بوده بعد هی پز میداد

هنوزه که هنوزه راست مغز صداش میکنم خیلی جاها هم که موقعیتش جور میشدراست مغز بودنشو سوژه میکردیم

نظرات 3 + ارسال نظر
نگاه یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:33

سلام
نتیجه ی تست من شد:
تبریک شما از هر دو نیمکره مغزتان به یک اندازه استفاده میکنید

سلام
عجب
سمت چپ مغزم دردگرفت ازبس که فعاله

سوگلی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:10

سلام به منم گفت از هر دو یه اندازه استفاده میکنی

سلام

پاییزانه شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:53 http://paeezane.persianblog.ir

واسه منم مهین شد:-D به یه اندازه استفاده میکنم مثه اینکه:-D

جالبه
اون زمان که منو دوستانم این تست رو انجام دادیم هیچکس اینطوری نشد و من فکر میکردم دو گزینه بیشتر نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد