یخدون
یخدون

یخدون

اولین تجربه مصاحبه شغلی من

 امروز(یکشنبه ۱۸ بهمن) رفتم مصاحبه برای یه شغلی که هیچ ربطی به رشته دومم که مورد علاقمه نداره اما به حسابداری چرا:| البته نه همه ی کار

کلا تجربه خوبی بود این مصاحبه

طرف باسوالایی مثل اینکه " اگه در شرایط ایده آل حق انتخاب داشتید چه کاری رو برای خودتون انتخاب میکردید"

یا "کارای مورد علاقتون چیه" فهمید که کارشون، کاری نیست که بخوام سالیان سال از عمرمو بذارم به پاش و اگر همکاری ای هم باشه موقته و این موقت بودنه دو دلش کردچون از طرف دیگه معرفم که همونجا کار میکنه گفته بود خود نیروییه که میخواد و واقعانم خودنیروییم که میخادهه

وقتی به سوالاو جوابایی که بینمون ردو بدل شد فکر میکنم میبینم کسی که تصمیم میگیره بره سرکار خیییییلی باید تکلیفش باخودش روشن باشه 

کلا بزرگسالیه و تعریف خود

یه جای مصاحبه هم کلمات یاریم نکردنو یه سوتی دادم:(

+ از رو بیکاریو برای جلوگیری از پوکیدن و آینده نگری اسممو نوشتم کلاس spss 

شش جلست که دوجلسش  برگزارشده و رفتم

جلسه اول کمی تا حدودی همه وبیشتر ازهمه، من ،هنگ بودم

از بس که استادش تند حرف میزنه با اصطلاحات انگلیسی

جلسه دوم مباحث سختتر هم شد و چونسر کلاس بیشتریا از من بزرگترن و کاربلد من شدم خنگول کلاس :( 





نظرات 1 + ارسال نظر
p.t پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:52

سلام
چه خوب...
توکلت به خدا باشه
امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام به روی ماهت

جمله توکلت به خدا باشه ت خعلی چسبید
چشم شماهم بدعا هرجا مفیدتریم همونجا بریم
مممممممممنونم ازت منم امیدوارم شماهم خیلی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد