یخدون
یخدون

یخدون

اگه گفتین!

اگه گفتین این دو تا خانوم کین

 چهره شناسیتون عالیه!


نشناختید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یه راهنمایی

خواهرن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یه راهمایی دیگه

غریب هم هستن

.

.

.

.

.

بله خودشونن

خواهران غریب



.

.

.

عکس العمل شما بعد از حل معما


نظرات 6 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:49

دیدی گفتم

کو
ماکه ندیدیم

هستی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:30 http://parvanegi.blogsky.com

نیوشا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:14

من تشخیص دادم باور کن


پس نیوشا چهره شناس که میگن شمایی؟
خوشحال شدم از آشناییتون

سارا... شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:18

خواهران غریبند دیگه درست گفتم
من قبلا دیده بودم
بجگی هاشون دوست داشتنی تر بودند.

مگه میشه سارا خانوم یه چیزی بگه درست نباشه!

نیوشا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:32

حدیث جان اگه منو شناختی؟

امممممممم نیوشا ضیغمی دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:26

نچ عزیزم

پس همون نیوشا چهره شناس
اگه نه که بگو دیگه پیر شدم حافظم خوب کار نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد