یخدون
یخدون

یخدون

...


تابستان 84

اون موقع که این طرح رو از یک عکس کشیدم نمیدونستم اینجا بندر انزلیه

ولی شما بدونید اینجا بندر انزلیه


نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه بهشتی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:09 http://manyekdokhtar.blogfa.com

سلامممممممممم حدیث جونم خوبی؟خوبم
اینو خوب کشیدیااااااااااااا جدی میگم دوسش دارم
نازمده دیگه چیکارش کنم!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ریحان جونم
چیقده خوبه که خوبی منم خوبم نانا
واقعا
دیگه استاد ریحان بگه خوبه یعنی خوبه
ممنونم
خدا حفظش کنه نامزدتو ایشاا.. به پای هم جوون بمونین

هستی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:45 http://parvanegi.blogsky.com

سلام حدیث جون
نقاشی هات خیلی قشنگن ، حتما ادامه بده عزیزم
من نقاشی رو خیلی دوست دارم اما هیچوقت نشد برم کلاس

از شهر من نقاشی کشیدی ها

سلااااااااااااااااااااااااااام هستی جان
ممنون لطف داری
بله دیگه چیکار کنیم دیگه ماکه مثل شما هرروز دریا رو نمیبینیم مجبوریم بکشیمش اینجا هنوز هست؟ منظورم اینه که همین شکلی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد