یخدون
یخدون

یخدون

زاویه دید!

زاویه دید تو عکاسی مهمه

یه طوری که میتونه معانی رو جابه جا کنه

ولی مهمتر از عکاسی زاویه دید به زندگیه

شاید بشه از دیالوگ  رضا مارمولک استفاده کرد و اینطور گفت که:

به تعداد آدمها زوایه دید هست برای زندگی 



نظرات 4 + ارسال نظر
p.t چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:10

خیلی جالب بود...آورین آورین

مگه غیر این رو انتظار داشتی
اسم موضوع چه جالبه دیگه
خوشحالم خوشت اومد
آورین به خودت :P

سیما پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:21

سلام حدیث
ممنون خیــــــــــلی جالب بود
و دقیقا به نوع نگاه کردن ایمان دارم
فقط آرزو دارم زاویه دید من هم به حقایق همینجور ثابت بشه...
گاهی وقتها تردید دارم به خیلی چیزا به خیلی کسا
یه روز خوب میبینمشون و یه روز دیگه خلاف روز قبل
دیگه دارم به چشمام هم شک میکنم چه برسه به عقلم
دوست دارم دیدم ثابت باقی بمونه به همه چیز و همه کس
ولی نمیدونم این ثبات خوبه یا نه!
نمیدونم انعطاف پذیر بودن نگاه خوبه یا نه!
بچه ها کمکم کنید راهنماییم کنید و نظرتونو بگید
موضوع ایده آلی بود
مرســــــــــــــی دوست عزیز

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به سیما گلگلی خودمون
خوشحالیم خوشتان آمد
اممممممممممم خب شناخت آدما خیلی سخته خیلی
اصلا چرا شناخت آدما
شناخت خود آدم هم خیلی سخته
آدم خودشم نمیدونه دو دقیقه دیگه تو شرایطی که قرار میگیره چی ممکنه ازش سر بزنه
اینجاست که باید دست به دامان خودش بشیم که خدایا
مرا به راه راست هدایت کن
خدیا تقدیرم را زیبا بنویس
فقط میتونم بگم میتونم درک کنم
خواهش دارم دوستم

گلنوش پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:32

سلااااااااااااااااااام
خیلی جالب بود
واقعا مرسی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام گلنوشی
نههههههههههههههههههه انگار واقعا جالب بوده
واقعا خوشحالم
واقعا خواهش دارم

سوگلی* پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:44

واخعا جالب بوداااایادم باشه ازین به بعد خواستم عکس بگیرم اینجوری بهش زاویه بدم.

پس چی فکر کردی
پست چه جالبه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد