یخدون
یخدون

یخدون

3


نظرات 3 + ارسال نظر
گلنوش یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:25


سلام حدیثی
خیلی عکس قشنگیه
الهی کلا تصور کردم جوجو ها دارن تو تخم مرغ از این خطها میکشن
دوست داشتم

سلاااااااااااااااااااااااااام گلنوشی

سارا... دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:18

سلام حدیث جونم
دلم برات خیلی تنگیده
خواستم بگم من برای همیشه از دنیای مجازی خداحافظی کردم
امیدوارم یخدونت همیشه گرم گرم باشه
دوست عزیزم

به ببین کی اومده
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سارا سه نقطه
منم دلم برات تنگیده بود
شوخی نکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
رفتی تو کار شوکا
حالا چند بار میخوای مارو شوک بدی اونو فقط خدا میدونه
کوچه پشتی که میای ببینیمت؟
مگه میتونی نیای؟
وایسا ببینم نکنه خبراییه
نکنه سه نقطه هاتو یکی اومده با خودش برده جاش قلب گذاشته؟؟؟؟؟
نکنه عروس بعدی کوچه پشتی شمایی؟
هان؟
زود تند سریع
بگو ببینم

p.t سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:07

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
خوشمان آمد ... خیلی باحال بود...
----------------------------------
آخی ...
سارا... جون....
چرا خداحافظی کردی؟
حدیث راست میگه؟
خبراییه؟
آخیییی

سلاااااااااااااااااااااااااااام پی تی

---------------------------------
آیاسارا سه نقطه
خدا حافظی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
فیلم امشب سینماهای جهان
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا سه نقطه
امیدوارم هرجا هستی خوب خوب باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد