یخدون
یخدون

یخدون

دوست دارم زندگی رو

 رها کن دیروزو زندگی کن امروزو 

هر روز یه زندگیِ دوباره ست یه شروعِ جدیده 


جعبه موزیکال

 

یه صبحه دیگه، یه صدایی توی گوشم میگه 

ثانیه های تو داره میره 

امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره 

نم نم بارون، میزنه به کوچه و خیابون 

یکی می خنده یکی غمگینه 

زندگی اینه، همه ی قشنگیش همینه 


خورشید و نورو ابرای دورو 

هر چی که تو زمین و آسمونه 

بهم انگیزه میده 

رها کن دیروزو زندگی کن امروزو 

هر روز یه زندگیِ دوباره ست یه شروعِ جدیده 


دوست دارم زندگی رو، دوست دارم زندگی رو 

خوب یا بد ، اگه آسون یا سخت، نا امید نمیشم 

چون دوس دارم زندگی رو، دوس دارم زندگی رو 


چشماتو وا کن 

یه نگاه به خودتو دنیا کن 

اگه یه هدف تو دلت باشه 

میتونه کل دنیا تو دستای تو جا شه 

جاده ی دنیا میسازه واست کابوس و رویا 

یکی بیداره و یکی خوابه 

راهتو مشخص کن ، این یه انتخابه 


اگه ابرای سیاه و دیدی 

اگه از آینده ترسیدی 

پاشو و پرواز کن تو افق های پیش روت   

نگو به سرنوشت میبازی 

تو بخوای فردا رو میسازی 

پس دستاتو ببر بالا و بگوووو 


دوست دارم زندگی رو، دوست دارم زندگی رو 

خوب یا بد ، اگه آسون یا سخت، نا امید نمیشم 

چون دوس دارم زندگی رو، دوس دارم زندگی رو


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:33

سلام حدیثم
فکر کنم جدیدترین ترانه سیروان خسروی باشه
قند شکنم مدتیه غیر فعال شده!!!!
تچکر
راستی "زود تند سریع برو درستو بخون تموم شه بره بابا!!"
خوب گفتم؟؟؟
عزیزم فرصت واسه درس همیشه هست نگران نباش

سلام سیمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (همون شکلکی که زدی به توان n)
اوهوم خودشه
پس شنیدیش زرنگ
خواهچ
خوب که گفتی ولی اگه با کتک میگفتی تاثیرش بیشتر بود! :دی
چون من دیروز اینو گفتم ولی امروز دیگه کتک لازمم
خودمونیم عینک مدیریت بهت میادا
اونایی که با ماشین زمان بلاگ اسکای 28 ساله شدن هم فرصت دارن؟
ممنون از دلگرمیات سیما جونم

p.t پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

سللااااااااااااااااااامممممممممم
حدیث جونم... کجایی؟؟؟

سلام پی تی جونم
روی کره ی زمین :دی
توکجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد