یخدون
یخدون

یخدون

قیافه !


برای شما هم اتفاق افتاده؟ 


 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:01


این قیافه گوشیمه وقتی میفهمه تو جیبم نیس

30MA شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:54

سلام حدیثم
دقیقا همچین بلایی به سرم اومد
کلی عکس و فیلم عقد و عروسی اقوام تو گوشیم بود
از اونجا که همیشه میرم بیرون گوشیم رو سایلنت میکنم و تو دستم میگیرم
چند سال پیش رفته بودم مطب دکتر
رفتم پایین از تو ماشین چیزی بردارم
گوشیو گذاشتم رو صندلی ماشین تا چیزی رو از تو کیف بردارم
رفتم تو مطب یه نگا به دستم کردم که آزاد بود و گوشی توش نبود
قبض روح شدم اون لحظه
ولی تجربه شد که چیزهای خیلی شخصی و خصوصی و ناموسی رو هیچ وقت تو گوشیم نذارم باقی بمونه
این لحظه ها واقعا بد لحظه ای هستن
والا با اون قیافه

سلام بر ملکه سیما
آره حس خوبی نیست
منم تجربش کردم ولی خوب نشونش داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد