یخدون
یخدون

یخدون

چیزهایی هست که نمیدانی

برچسب فیلم

نام فیلم: چیزهای هست که نمیدانی

موضوع : اجتماعی

سال تولید:۱۳۸۸

کارگردان: فردین صاحب الزمانی

فیلمنامه: فردین صاحب الزمانی/ پیام زمانی

تهیه کننده:منیژه حکمت با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند وتجربی

بازیگران نقش های اصلی: علی مصفا/لیلا حاتمی/مهتاب کرامتی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چند روزی بود فیلمش روی میز بود

امروز بالاخره دیدیمش وبعد از مدتها لذتی بردیم چند، از دیدنش 

فیلم  قشنگی بود و رفت جز فیلم هایی که دوستشون دارم

از اون فیلماست که با یه سکوت خاصی که توشه زندگی آدما رو نشون میده و زندگی شخصیت اول فیلم(علی)

پررنگترین زندگی ایه، که میشه گفت داره زیاد میشه تو جامعمون

 اوج های فیلم از دید من انقد زیاد بودکه ترجیح میدم

با کسایی که فیلم رو دیدن دربارشون حرف بزنم تا شرحشون بدم و فعلا فقط دست بزنم  

البته ناگفته نماند که آخر فیلم از نوع هواییه وآخر فیلم رو میزاره به عهده مخاطب

دیالوگای خوبش (اونایی که به دل من نشست منظورمه) انقد زیاد بود که اگه بخوام همشونو بنویسم

تقریبا کل فیلم نامه میشه ولی خب غوغاهاشو جدا میکنم مینویسم 

از طریق دیالوگا فکر کنم پی ببرید به موضوع فیلم و اینکه با سلیقه شماهم جور هست یانه

فکر کنم این فیلم خوراک جامعه شناسا و روانشناسا یا اونایی که جامعه شناسی و روانشناسی دوست دارن باشه

چون شخصیت اول فیلم درسخونده ایه که راننده آٓژانس شده...

انتخاب بازیگرا هم خیلی خوب بود وبازیگراتو نقش نشسته بودن و کلا فیلم چیزی نداشت که 

آدمو اذیت کنه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد