یخدون
یخدون

یخدون

یادش بخیر






نظرات 8 + ارسال نظر
خیال یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:51

اصنم یادش نبخیر
unlike

تو با مدرست مشکل داشتی
چرا پست مارو آن لایک میزنی
برو مشکلتو با مدرستون حل کن
واااااااااااااااااااااااااااااااالا با این مدرسه هاشون

سوگلی یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:46

چقد ما اونموقع ها روزنامه دیواری درست میکردیم. کلا روزنامه دیواری رو بورس بود.بچه های الانم درست میکنن؟

واقعا همش از این مغازه به اون مغازه بودیم برای پیدا کردن این نوارای دورش بعضی مقواهاشم روغنی بود با پاک کن پاک میکردی گند میخورد به هرچی کاغذ دیواری اینجا بود که حالا یکی باید میومد اشکای مارو با اون صدای زیبامونو یجوری قطع میکرد

خیال یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:40

فکر نکنم سوگلی
فقط ماموریت داشتن ماها رو ضجر بدن
انشاا... اون دنیا با روزنامه دیواری دهه فجر محشور بشن

فکر کن بابا فکر کردن خوب است
خیلی تابلوئه دوران سختی رو گذروندی

سوگلی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:38

سلام سیمااا
آره الانا درست نمیکنن.الان کل مدرسه واسه بچه ها تفریحه.تو جشنا هم میبرنشون شهربازیو تفریح و بهشون جایزه میدن:|
ولی خب فکر میکنم ما اینقد فعال بودیم بهتر تربیت شدیم

چرا بابا درست میکنن ولی نه به شدت ما
البته فراموش نشه اون موقع ما خودمون درست میکردیم
الان اگه درست کنن بابا مامانا درست میکنن اونم بیشتر مطالبشو از اداره پیرینت میگیرن میارن

ریحون پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

وای یادش بخیررررررررررررررر

معلومه تو فعالیت های پرورشی اکتیو بودیا
هنرمندی دیگه

سارا... شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:04

وای یادش بخیر من خوراکم روزنامه دیواری بود برای هر مناسبتی ....اصن یه وضعی
یادش بخیر مامانم هر وقت که این مقوای لوله شده تو دستم میدید صداش در میومد بازم روزنامه دیواری؟؟؟

پس الان یه پا استادی برا خودت
وای وای بعضی مقواها روغنی بود با پاکن پاک میکردی جاش میموند
کل زحمتتو به هدر میداد
اون چسبای دورشو یادته یدفه کم میومد دیگه ازش پیدا نمیشد
یعنی یه چیزی بود برای خودش این مدرسه
ولی تزیین کلاسا خیلی کیف میداد مسابقه میزاشتن میگفتن بهترین تزیین رو کدوم کلاس انجام داده
یا هر کلاس هر روز برنامه اجرا میکرد یه زنگمون میپرید مخصوصا وقتی قرار بود درس ازمون بپرسن اون زنگ میپرید چه کیفی میکردیم

سارا... شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:07

وای سلاااااااااااااااام سیما جون گلم ...خوبی ؟خوشی سرحالی؟
این چه اسمیه من فقط عاشق اون اسمت 30ma بودم دیگه تذکر ندم ...

موافقم 30MA 30MA 30MA

خیال یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:57

سلام سارا...
ممنون از احوالپرسیت،سعی میکنم خوب باشم
دیگه دیگه
نه خودم رو تونستم عوض کنم نه زندگی رو زورم به اسمم رسید عوضش کردم
من تعهد دادم کار از تذکر گذشته
مرسی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد