یخدون
یخدون

یخدون

هدف گیری خوشی

چند روز پیشا یه نفر با اس ام اس حالمو پرسید

میخواستم جوابشو بدم دیدم هیچ دلیلی ندارم که ننویسم خوبم

ازخودم خجالت کشیدم که روزای خوبو خوب نیستم و ناشکر

ولی خب خوب  نبودم برای همین نوشتم هی بدک نیستم

طرف اس زد برای چی بدک نیستی؟

گفتم چون خوشی زده زیر دلم نه توی دلم

هیچی دیگه اس دیگه ای نیومد فکر کنم طرف دیگه حال کسی رو نپرسه

 واقعا خجالت نمیکشید اس ام اس گوشی مردمو میخونید

نظرات 2 + ارسال نظر
p.t شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:22

سلاااااااااااااااممممممم
به جان خودم منم جدیدا به همین نتیجه رسیدم .... اصلا عادت کردیم که بد باشه حالمون:|

سلااااااااااااااااااااممممممم پی تی جونم
نباید بذاریم عادت کنیم
مگه دست خودشه
دهع

ریحون سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:44

سلامممممممممم
اره جدیدا خیلی غر میزنیم!!!
حرص نخور حدیث

به سلاااااااااااااااااممممممممم ته تغارمون
تا میتوانی دلی بدست آور غر زدن هنر نمیباشد

یعنی انقد تابلوئه من حرص میخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد