یخدون
یخدون

یخدون

بازی ایران آرژانتین

الان که اینا رو مینویسم بین دونیمیس

ایران تونست نیمه اول رو صفر صفر پشت سر بذاره عاره

نیمه اول خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی نفسگیر گذشت با اون بستنی که قبل بازی خوردم و خدا خداهایی که جیغ میزدم صدام گرفته

فکر کنم مزدک بیشتر بازی رو نگاه میکنه تا گزارشگری 

کیفیت صدا و تصویر افتضاح 

ولی دم بچه ها گرم خوب دفاع کردن

حرصشونو درآوردن حسابی

میگن امروز سالروز بازی ایران و آمریکا هم هست 

چه شود امشب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ما یه گل میخوایم برای منفجر شدن ایران

هنوز هیچی نشده ملت دارن تو خیابونا بوق میزنن

 

ادامه مطلب ...

افتخار ایران

چندساعت پیش تی وی روشن بود داشت بیمارستانی که دکتر سمیعی برای مغزو اعصاب تو ایران میسازه رو نشون میداد

میگفت این بیمارستانه که ساختمونش شبیه مغز انسان طراحی شده مشابه بیمارستانیه که دکتر سمیعی تو ی آلمان ساخته تازه مجهزتر طوریکه که هرچی کم و کاستی هم اونجا احساس میشده تو این پروژه اصلاح شده و بعد از پایان پروژه این مرکز آموزشی تخصصی درمانی  جهانی میشه اسم اینی که تو ایرانه رو فکر کنم گفت قراره بذارن خلیج فارس از پروژه که میگفت آدم حض میکرد احساس غرور بهش دست میداد 

 وکاملا مشخص بود که پشت  پروژه فکر بوده و از همه ی ابعادبهش فکر شده مثلا به هتلی که قراره برای جراحانی باشه که برای آموزش به ایران بیان یا یه مسیر از اتوبان برای وارد شدن به بیمارستان واقعا آدم لذت میبرد 

وقتی میگن با علم اشاعه فرهنگ کنید یعنی همین

 واقعا خوشا به سعادت دکتر سمیعی اصلن از اون اسم پروژه بگیرید تا کل پروژه همش اشاعه فرهنگ و علمه و ببینید چه سودی داره برای کشورمون

گزارشگر میگفت تا الان پونصد میلیارد تومن  خرجش شده وبیشترشو خیرین دادن منم اگه ثروتمند بودم حتما تو این پروژه سرمایه گذاری آخرتی میکردم واقعا باعث غروره دلم میخواد منم یه همچین پروژه هایی داشته باشم خیرین توش سرمایه گذاری کنن خب این یه آرزو بود و آرزو برجوانان عیب نیست 

بیتلبیتا خودتونو مسقره کنید

ولی این یه نمونه از پرفسور های ایرانه که بهش فرصت داده شده تا برای کشورش کار کنه هرچندشک دارم بهش فرصت داده شده باشه خودش فرصت ایجاد کرده با تیم هایی که با خودش آورده و خب مسیولینم دیدن همش سوده گفتن  بذارید کارشو بکنه

ولی واقعا آدم غصش میشه که چه سرمایه های فکری و علمی دارن روز به روز از کشور میرن و برای کشورهای دیگه کار میکنن چون زمینه رشد تو کشور خودشون وجود نداره واقعا وجود نداره ها 

حالا یه نفر مثل دکتر سمیعی عرق ملیش باعث شده بیاد و دانسته هاشو برای کشورش هم خرج کنه ولی چندنفر رو 

میشناسید که باوجود هیچ انگیزه ای برای رشد بیانو و یه همچین حرکتایی بکنن؟


* یبار دیگه یه مستند از دکتر سمیعی میدیدم تو آلمان بود رفته بودن تو بیمارستانش میگفت معمولا ناهار نمیخورم چون برای عمل سنگین میشم توی دفترش چای ایرانی بود و میگفت چای فقط ایرانی میخوره بعدم از سرگرمیاش پرسیدن گفت  ورزش فکر میکنم گفت قایق رانی یه همچین چیزایی رو انجام میده و بعدم رفتن خونش از ماشین پیاده شد گزارشگر گفت خودتون رانندگی میکنید؟ راننده ندارید؟ گفت بله من رانندگی خیلی دوست دارم بعد ما در دلمان گفتیم چرا که نه در اتوبان های آلمان با سرعت دویست تا رانندگی واقعا میچسبد اون هم با ماشین دنده اتوماتیک

شیطونه میگه پاشم برم آمریکاها

ولی نه اگه من بتونم رییس دانشگاهمونو یکم تکونش بدم از خواب بیدار شه حس دکتر سمیعی بهم دست میده

 

ادامه مطلب ...

تولد



هزارو خرده ای سال تولدگرفتن برای حاضر غایبی که نمیبینیش سخت است سخت

آقا جان بیا دیگر بیا

 مدتهاست که زمین دیگر جای قشنگی نیست

یعنی قرار است از این زشتر هم شود که بیایی

بیادیگر دل من دل همه ی جوان ها این روزها حجت میخواهد

آقاجان امسال هم حاضر غایبی٬ تولدتان مبارک




حدیث درون: داشتم این چند خط بالا رو مینوشتم 

نمیدونم چرا همش یاد کسایی می افتادم که برای امام حسین نامه نوشتن گفتن بیا 

خدایا ما از اوناش نباشیم یه وقت 

خدایا خودت عاقبت به خیرمون کن


روزهای آماری

دیروز امتحان آمار داشتیم که گویا تمام عزممون رو جزم کرده بودیم برای خراب کردنش

اما بایک حرکت خودجوش از حرص اینکه امتحانمو با نهایت بی دقتی دادم نشستم رسما پروژه آمارم رو تمام کردم عاره

این پروژهه خیلی کیف داد در قبلش کلی چیز یاد گرفتم و از این بابت خوشحالم

امروز صبی رفتم حاصل زحماتمو چاپ کردم و از ورق زدنش لذتی بردم چند :راضی::پوزخند:

ولی فردا یه امتحان دیگه دارم و تقریبا میشه گفت هنوز اول امتحانا کم آوردم

حافظم خیلی ضعیف شده

اعصاب مصاب کلا تطعیل 

کسی نمیتونه از شعاع یک کیلومتریم رد بشه چون ترکشام بهش اصابت میکنه

منم که سرم پایینه نمیبینم کیه هر کی میخواهد باشد آسمان مال من است

الان یکم که فکر میکنم میبینم داارم شورشو در میارم 

تو طول ترم که نخوندم بعد انتظار نمره بالا هم دارم بابا باید انتظار ده داشت اینموقع ها مگه نه؟

نع؟

الان که بیشتر فکر میکنم میبینم موقع امتحانا من همه چیز رو تعطیل میکنم 

و به نظرم این اشتباهه چون اگه ما پذیرفته باشیم درس خوندن جزیی از زندگیمونه درس رو میذاریم لابه لای کارای دیگمون

ولی من تا الان همه کارام مجزا از هم بوده با کیفیت بالا

حدیث درون:(خیـــــــــــــــــــــلی با اون نمره های بالا)

یه نفر اون حدیث درون رو نوری کنه خواهشا

به نظرم اینجور کیفیت رو هر کسی میتونه داشته باشه بنابراین ارزشش میاد پایین

مشکل اینجاست که من نپذیرفتم که درس خوندن جزیی از زندگیه

همش این یادم میره

بذارید یبار دیگه بنویسم

درس خوندن جزیی از زندگیه

این ترم که گذشت امیدوارم برای ترم بعد این نکته ظرریف یادم بمونه

ساعت ۹:۱۹ به وقت کامیک

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــامــــــــــــــــــــــــــــــــان


هوا امتحانیه!!!!

ترم دوم هم داره نفس های آخرشو  میکشه

امیدوارم زودتر نفسهاش قطع بشه به حق علی

هیفدهم امتحانامون شروع میشه 

وچهارم تیر تمام 

 برای هر درس فقط یک روز وقت داریم و این به این معنیه که اگه من الان یه فکری به حال اون کتابایی که تا حالا باز نشده نکنم یک مشروطیم

 البته یکمم ما اینجا پز بدیم که پروژه ی آمارمونم معلوم نیست کی باید تحویل بدیم

عاره

 فکر کردید فقط خودتون پروژه میدید

کاش الان که اینارو مینویسم شب چهارم تیر بود

اون روز را از الان دوست میدارم

توجه کردین این موقع ها یه خط میخونی بعد میری تو رویا میشینی کلی برای تابستون برنامه ریزی میکنی بعدم هیچ درستی نمیکنی

حالا رویا مویا رو که بیخیال میشی همه چیز برات جذاب میشه اینجور وقتا دلت میخواد همه جا مرتب باشه و یپا خانه دار میشی پا میشی اتاقو مرتب میکنی برق میندازیا

دیروزکار درسیم با کامپیوتر بود به جاش نشستم کلی ترفند کامپیوتری یاد گرفتم  ولی انقده کیف کردم

خیلی وقت بود از چیزی به وجد نمیومدم ولی خب کل دیروزمون پرید

الانم که میبینید نوشتنم گل کرده

میگم که همه چیز جز درس الان برام یه رنگ و بوی دیگه ای داره 

پی تی نوشته اینموقع ها که هوا امتحانیه دوست داره کتاب غیر درسی بخونه آقا ما شدید هوس فیلم دیدن میکنیم

چیکار کنیم؟؟؟؟؟

 آقا شما بگو یه جو تمرکز  یه جو انگیزه برای درس خوندن

شما که نمیگید چیکار کنیم

میگید؟ نمیگید دیگه

پس بذارید خودم بگم

به کنفرانسا به زحمتایی که تو طول ترم کشیدم و نصف راهو رفتم باید فکر کنم

به امتحانایی که تا الان دادم و به لطف خدا به خوبی و خوشی پشت سرشون گذاشتم

به فشارایی که تو فشارتی تحمل کردم تا به دانشگاه برسم

گفتم فشارتی یاد یه خاطره در این حین افتادم

ییار تو فشارتی دوتا خانومه که باهم بودن، پشت سرم وایساده بودن

بعد تو مسیر یکیشون یه وانتی که داشت ملون میفروخت رو دیدو گفت

سوســـــــــــــــــــــــن اونایی که میگفتی... گالون نبود... ملون بود

آقا مارو میگی نمیدونستیم چطوری خندمونو کنترل کنیم  

توپنج دقیقه پیاده روی تا خونه اینشکلی بودم

حالا یکم دعا کنید ما این ترمو به خوبی و خوشی پشتسر بذاریم مگه چی میشه؟

نه شما بگید

مگه چی میشه؟