یخدون
یخدون

یخدون

هوا امتحانیه!!!!

ترم دوم هم داره نفس های آخرشو  میکشه

امیدوارم زودتر نفسهاش قطع بشه به حق علی

هیفدهم امتحانامون شروع میشه 

وچهارم تیر تمام 

 برای هر درس فقط یک روز وقت داریم و این به این معنیه که اگه من الان یه فکری به حال اون کتابایی که تا حالا باز نشده نکنم یک مشروطیم

 البته یکمم ما اینجا پز بدیم که پروژه ی آمارمونم معلوم نیست کی باید تحویل بدیم

عاره

 فکر کردید فقط خودتون پروژه میدید

کاش الان که اینارو مینویسم شب چهارم تیر بود

اون روز را از الان دوست میدارم

توجه کردین این موقع ها یه خط میخونی بعد میری تو رویا میشینی کلی برای تابستون برنامه ریزی میکنی بعدم هیچ درستی نمیکنی

حالا رویا مویا رو که بیخیال میشی همه چیز برات جذاب میشه اینجور وقتا دلت میخواد همه جا مرتب باشه و یپا خانه دار میشی پا میشی اتاقو مرتب میکنی برق میندازیا

دیروزکار درسیم با کامپیوتر بود به جاش نشستم کلی ترفند کامپیوتری یاد گرفتم  ولی انقده کیف کردم

خیلی وقت بود از چیزی به وجد نمیومدم ولی خب کل دیروزمون پرید

الانم که میبینید نوشتنم گل کرده

میگم که همه چیز جز درس الان برام یه رنگ و بوی دیگه ای داره 

پی تی نوشته اینموقع ها که هوا امتحانیه دوست داره کتاب غیر درسی بخونه آقا ما شدید هوس فیلم دیدن میکنیم

چیکار کنیم؟؟؟؟؟

 آقا شما بگو یه جو تمرکز  یه جو انگیزه برای درس خوندن

شما که نمیگید چیکار کنیم

میگید؟ نمیگید دیگه

پس بذارید خودم بگم

به کنفرانسا به زحمتایی که تو طول ترم کشیدم و نصف راهو رفتم باید فکر کنم

به امتحانایی که تا الان دادم و به لطف خدا به خوبی و خوشی پشت سرشون گذاشتم

به فشارایی که تو فشارتی تحمل کردم تا به دانشگاه برسم

گفتم فشارتی یاد یه خاطره در این حین افتادم

ییار تو فشارتی دوتا خانومه که باهم بودن، پشت سرم وایساده بودن

بعد تو مسیر یکیشون یه وانتی که داشت ملون میفروخت رو دیدو گفت

سوســـــــــــــــــــــــن اونایی که میگفتی... گالون نبود... ملون بود

آقا مارو میگی نمیدونستیم چطوری خندمونو کنترل کنیم  

توپنج دقیقه پیاده روی تا خونه اینشکلی بودم

حالا یکم دعا کنید ما این ترمو به خوبی و خوشی پشتسر بذاریم مگه چی میشه؟

نه شما بگید

مگه چی میشه؟


نظرات 2 + ارسال نظر
p.t جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:06

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممم
بابا فیلم که بهتره تا کتاب ... فیلمو تو دو ساعت میبینی تموم میشه ... کتاب رو باید حداقل تو دو روز بخونی... هیچی دیگه ... رسما نابود میشی ...
ولی انشاءالله که این ترم هم تموم میشه ... به خوبی و خوشی... بعله ...
راستی ...
گالون؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
خیلی خوب بود...

به سلاممممممممم پی تی که جدی جدی رفته درس بخونه
منم الان دارم جدی جدی درس میخونم میبینی
جدیایی که خریدم گویا چینی بوده
یادمه فیلمایی که تو فرجه میدیدم سریال بود
و مثل کتاب دو روز رو خیلی تمیز نابود میکرد
راستی راستی
گالون

ریحون چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:57

اقا دعا کنید دعااااااااااا!

شما هم آره
کاراتو دیدم ریحااااااااااااااااان
محشر کبری یازده بود
آقا شنیدم اون عقاب رو که مار و اژدها دورو برش بود میخوای تقدیمش کنی به من؟
آره؟
دلم میخواد دخترم مثل تو نقاشی بکشه
ببین چه حالی میکنه مادر ته تغاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد