یخدون
یخدون

یخدون

هفته شانزدهم ۹۴

یکشنبه این هفته بود که فهمیدیم نی نی مون کاکول زریه 

ازخدا میخوام آدم خوب و تاثیرگذاری بشه یطور که خداو بنده هاش بهش افتخار کنن

تصورشم آدمو به وجد میاره که  خواهر زادت روز به روز بزرگتر بشهو یه زمانی برسه که  قدش از تو بلندتر بشه و وقتی میاد خونت  تو قدو بالاشو قربون بری و همه این روزا بیادجلوی چشمات بعدش برای شام غذای مخصوص خاله رو براش درست کنیو بعد شام هم٬ برید پیاده روی و برات یواشکی بستنی بخره چون دیگه دیابت داری بعدم هی تعریف کنه ولابه لای حرفاش از دختری برات بگه که عاشقش شده  و بسپره با مامانش یجوری حرف بزنم که بشه خالههههههههههه خالههههههههههههههههههه 

الان شماهم فهمیدید من مجردبودم بعد این سیصد گرمی میخواست ازدواج کنه؟؟؟؟؟؟

دهه نودیای پرو 

شبش٬ اولین شب قدربود 

سه شنبش دومین شب قدر

پنج شنبه سومین شب قدر

ان شاا.. که بهترین سرنوشتا برامون رقم خورده باشه




نظرات 1 + ارسال نظر
گلنوش چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:59

سلااااااااممممممممممممممممممم :*
ای جونم کاکل زرییییییییییییییییییییییییییییی
منم همچنین خواهر موخواممممممممممممم :(

من فک میکردم فقط خودم از این تصورا میکنم که مثلا برادرزادم بیاد پیشم و از اینا :)))))))))))))))))))))))))))
تصورشم قشنگه نهههههههههههههه :دی

انشاء الله به سلامتی و شادی به دنیا بیاد این کاکل زری خالههههههههههههههههههههههه بشه از بهترین های موجود تو دنیا انشاء الله

و انشاء الله آخرم برای بهترین سرنوشت
من امسال میگم خدایا کاش من جزو اون یهدی من یشاء باشم :)
مگه میشه خدا برامون سرنوشت بد رقم بزنه
فقط مشکل من اینه هنوز به اون سطحه ایمانه نرسیدم همش میگم خدایا سپردم به خودت بعد که اتفاقه میفته میگم چرا اینجوری نشد اونجوری شد :|

و اینکه بعضی از چیزا فهمش برام خیلی مشکله فهمیدن اون حکمته که میگن
مثلا جشن رمضان یه سرایدار بود 3 تا بچه مریض داشت و همسرشونم از بیماری سرطان فوت شده بود اینهمه سختی برای یه نفر حکمتش از درک و فهم من یکی خیلی خارجه خیلی
ههعییییییییییی

سلاااااااااااااااااممممممممممممماچ
جونت سلامت خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
یاد اون کلیپ بچهه افتادم که سیستر میخواست
خودم میشم سیسترت
جانم بگو از سیستر چی میخای ؟ تو فقط بخواه
اع پ تو هم عاره
اوهوم خییییییلییییییی تصورش بامزه با طعم نمکه
قوووووووووباااااااااااااااااااانت فداااااااااات خالههههههههههه گلنوشی
بابا یهدی من یشا منم میخواااامممممم
ان شاا.. بخواد و هممون از دسته هدایت شده هاش باشیم
حتما صلاح دراین بوده که اینجوری نشه اونجوری بشه
اینطوری فکر کن که خدا تو رو از خودتم بیشتر دوست داره و راضی به ضررت نمیشه
خدا نه که خودش همه چی رو آفریده میدونه چه خبره پس باخیال راحت بهش اطمینان کن
خیلی کیف میده یکی که نهایت قدرته آدمو دوست داشته باشه و هواشو داشته باشه ها
فکر کردنشم آدمو به وجد میاره
اوه اوه اوه اوه گلنوش فلسفی میشود
مهربوووووووووووووووووووووووووووون
به کسی نگیا
ولی منم حکمتارو نمیدونم اما مطئنم خدا بنده هاشو رها نمیکنه چون خیلی زحمت براشون کشیده برای دیدن حداقل زحمتی که برات کشیده کافیه وایسی جلوی آینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد