یخدون
یخدون

یخدون

هفته هفدهم ۹۴

دوشنبه نسیم بیگ اینا (همسایه بالاییمون) یه افطاری مفصل داشتن که کل همسایه ها و فامیلاشون دعوت بودن

یکشنبه ای با نسیم بیگ رفتیم یکم خرید شبشم تا نزدیکای سحر رفتم کمک برای بسته بندی سالاد و سبزی و اینا

که خییییییییییییییییلی کیف داد   زندگی تو این کارا موج میزنه قبول دارید؟




خلاصه دوشنبه جاتون خالی  رفتیم افطاری

سه شنبه ای هم که بالاخره  توافق هسته ای رو امضا کردن

ایشاا.. که به خیر کشور و مردمون باشه

چهارشنبه ای یه اقدامک کوچیکی کردم برای ثبت نام تو سامانه استخدام یه سازمانی که مارو خیلی خوب استخدام میکنن

مراحل ثبت نامش هشت مرحله بود موقع ثبت نام یاد هفت خان رستم افتادم که تو مرحله ششمش گیر کردم و دیگه نتونستم جلو برم

مرحله ششمشم معرف بود:l

آخه یکی نیست بگه اگه من معرف داشتم که دیگه ثبت نامم چی بود واقعا که

پنجشنبه ای دیگه داشتم تو خاک اتاقم مدفون میشدم که دست به کار شدمو جزوه هامو دسته بندی کردمو اتاقو تمیز کردم به معنای واقعی

جمعه آخرین روز ماه رمضون  و عید سعید فطر مبارک


+ یک سال ۵۲ هفتست  اما این آخرین هفته ایه که مینویسمش و

چون ما آدما انقد بی معرفتیم که روزای بدمونو هیچ وقت یادمون نمیره اما یادمون میره روزای خوبم تو زندگیمون بوده مثل سابق فقط روزای خوبو ثبت میکنم

ووووووووووباید برای ساختن روزای خوب  تلاش کنم که کم نشه yes 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلنوش چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:04

قبول دارم دقیقا موج میزنه اصلا میشه روش موج سواری کرد در اون حد ;)
افطاری هم نوش جان
توافقم انشاء الله به خیرمون باشه
امیدوارم بهترین کار ممکن رو خدا برات پیدا کنه
اتاق منم که :-"
بههههههههههههه عیدت مبارکککککککک ماچ موچ

و اما خب من از این تریبون برات آرزو میکنم 52 هفته رو کامل اینجا بنویسی = 52 هفته برات پر باشه از بهترین اتفاقها


ممنوون جای شما خالی
ان شاا..
وای متشکرم مهندس همچنین برای شما

مبارک مبارک عید شما مبارک
wow انصافا عجب دعایی بود یه لحظه داشتم میرفتم تو افق محو بشم یادم اومد تشکر نکردم خیلیییییی خیلیییییییی خیلییییییییی ممنون
درکنار شما دوستان مهربونم
ایشاا... برای هممون هی اتفاق خب بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد